ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در محلات دهگانه منطقه 10 تشریح شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در آستانه فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در محلات دهگانه منطقه 10 اجرا می گردد.

ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در محلات دهگانه منطقه 10 تشریح شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، محمد باصری سعدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن و ایام الله دهه فجر گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر فضاسازی و آذین بندی و چراغانی تحت عنوان کوچه انقلاب؛ غرفه های فرهنگی با عنوان آینده روشن با توزیع و نصب پرچم، اکران تصاویر دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، شعارنویسی خوب و... با همکاری شورایاری ها و سرای محلات محلات دهگانه برپا می گردد.

باصری در ادامه با اشاره به نقش همبستگی و وحدت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و مردمی بودن آن گفت: ویژه برنامه های این ایام به صورت میدانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از فن آوری های نوین ارتباطی و با بهره مندی از مشارکت حداکثری و همکاری با گروه های مختلف مردمی، شورایاران، مدیران محلات، سازمان های مردم نهاد، مساجد و... در محلات دهگانه اجرا می گردد.

او در ادامه اضافه نمود: تکریم و تجلیل و تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا، فرهیختگان و چهره های شاخص موثر در انقلاب اسلامی ساکن در منطقه، برپایی استیج سیار، اجرای سرود و نمایش خیابانی، توزیع بسته مجازی همچنین ترغیب شهروندان به نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در نمای بیرونی ساختمان های مسکونی، از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50266

به "ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در محلات دهگانه منطقه 10 تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در محلات دهگانه منطقه 10 تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید