تحریم های هواوی در دولت بایدن دوباره آنالیز می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هواوی در مه 2019 وارد لیست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا شد. حالا با کنار رفتن دونالد ترامپ و وارد شدن جو بایدن به کاخ سفید، گویا قرار است این تحریم ها در دولت جدید آمریکا دوباره آنالیز شوند.

تحریم های هواوی در دولت بایدن دوباره آنالیز می شوند

نامزد وزارت بازرگانی آمریکا در این رابطه گفته که او ابتدا قوانین را آنالیز می نماید و بعد از مشورت با فعالات صنایع و متحدین آمریکا، ارزیابی خود را برای منافع مالی و امنیتی آمریکا مطرح خواهد نمود. به نظر می رسد احتمال لغو تحریم های هواوی یا بهبود شرایط کلی امکان پذیر است. البته هنوز وزیر بازرگانی آمریکا رسما انتخاب نشده و حتی در صورت دریافت رای اعتماد، شاید دولت بایدن تصمیم بگیرد در این زمینه سیاست های ترامپ را ادامه دهد.

تقریبا دو سال از شروع تحریم های علیه هواوی می گذرد و طی این مدت، این غول چینی برای ساخت گوشی های خود با مسائل متعددی روبرو شده است. اگرچه بعضی شرکت های آمریکایی مجوز همکاری با هواوی را دریافت نموده اند، ولی گوگل هنوز نتوانسته همکاری خود را با این شرکت از سر بگیرد و این یعنی گوشی های هواوی کماکان بدون سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل راهی بازار می شوند.

نامزد وزارت بازرگانی آمریکا گفته که او تا حد ممکن از اختیارات خود برای محافظت از آمریکایی و جلوگیری از نفوذ چینی ها به شبکه های مخابراتی این شرکت استفاده خواهد نمود. به نظر شما آیا دولت بایدن تحریم های هواوی را لغو می نماید یا اینکه همین شرایط موجود ادامه می یابد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

  • آیا ریاست جمهوری بایدن به معنای انتها مسائل هواوی است؟

منبع: Android Authority

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50071

به "تحریم های هواوی در دولت بایدن دوباره آنالیز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های هواوی در دولت بایدن دوباره آنالیز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید