تامین مواد اولیه مورد احتیاج از روش های مختلف ثبت سفارش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید نمود برای تامین مواد اولیه مورد احتیاج واحدهای صنعتی کشور، ثبت سفارش به روش های مختلف انجام می گردد.

تامین مواد اولیه مورد احتیاج از روش های مختلف ثبت سفارش

به گزارش وزارت صنعت، مهدی صادقی نیارکی اضافه نمود: فرایند تامین مواد اولیه مورد احتیاج واحدهای صنعتی، از محل فراوریات مواد اولیه داخلی و به وسیله واردات به صورت ویژه و توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می گردد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل وزارت صنعت، چند مصوبه ویژه را به ستاد مالی دولت پیشنهاد داده و شاهد حمایت این ستاد و رئیس جمهوری در این زمینه بوده ایم.

صادقی نیارکی گفت: همچنین با توجه به اعلام حمایت ستاد مالی دولت و همراهی بانک مرکزی فرایند ترخیص کالاهای موجود در گمرک نیز سرعت گرفته است.

وی توضیح داد: در شرایط موجود تداوم فعالیت و فرایند فراوری واحد صنعتی در کشور دارای اهمیت فراوانی است و به طور قطع مصوبه ستاد مالی دولت به تسهیل فرایند تامین مواد اولیه مورد احتیاج صنعت یاری شایان توجهی خواهد داشت.

طی ماه های گذشته اخباری مبنی بر رسوب کالاهای اساسی در گمرکات کشور منتشر که با پیگیری های دولت و تفویض بعضی اختیارات به گمرک از 12 آبان ماه ترخیص کالا سرعت بیشتری پیدا کرد به طوری که طی روز نخست یک میلیون تن از اقلام اساسی و ضروری مرتبط با فراوری به کشور وارد شد.

براساس آخرین آمار در هفت ماه ابتدایی سال جاری 25 قلم کالای اساسی به میزان 13 میلیون و 681 هزار و 808 تن به ارزش 6 میلیارد و 576 میلیون و 995 هزار و 156 دلار به کشور وارد شده که نشان از ترخیص یک میلیون و 954 هزار و 544 تن در هر ماه از ابتدای سال دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46234

به "تامین مواد اولیه مورد احتیاج از روش های مختلف ثبت سفارش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین مواد اولیه مورد احتیاج از روش های مختلف ثبت سفارش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید