استان خراسان رضوی در کنترل بیماری کووید -19 عملکردی پیروز داشته است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نماینده ویژه وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی اظهار کرد: در شرایط فعلی استان خراسان رضوی در کنترل بیماری نسبت به سایر استان ها، شرایط مطلوب و موفقی داشته است.

استان خراسان رضوی در کنترل بیماری کووید -19 عملکردی پیروز داشته است

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، دکتر نوحی در نود و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی ضمن قدردانی از کوشش ها و پیگیری های موثر استاندار و اعضای ستاد استانی و شهرستانی این ستاد خاطر نشان کرد: ستادمقابله با کرونای این استان ستادی فعال وپویا است که در این راستا از استاندار خراسان رضوی و اعضای این ستاد که در جلسات متعدد اجرایی و علمی وقت زیادی را اختصاص می دهند، قدردانی می گردد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موج چهارم کرونا با اجرای برنامه های تعیین و اتخاذ تمهیدات لازم در مقابله با بیماری کرونا عملکردی پیروز داشته است توضیح داد: مجموعه اقدامات این دانشگاه موجب شده است که ضمن خدمات رسانی مطلوب به بیماران، میزان مرگ و میر نیز کاهش یابد.

نماینده ویژه وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی نیز به دلیل همراهی و همکاری ارزنده با ستاد مقابله با کرونا استان قدردانی نمود.

رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی از حدود 65 درصد به 76 درصد رشد یافته است

استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: طی هفته های اخیر با اوج گیری مجدد بیماری کرونا، ستاد مقابله با کرونای استان و کمیته های زیر مجموعه به طور مستمر و روزانه با تشکیل نشست ها و اتخاذ تصمیمات و همچنین انجام اقدامات مورد احتیاج کوشش فراوانی را برای کنترل بیماری و جلوگیری از گسترش آن داشته است.

دکتر معتمدیان با بیان اینکه انسجام و هماهنگی بسیار خوبی میان همه ارکان استان و اعضای ستاد وجود دارد و این امر نقش موثری در کسب پیروزیت در کنترل بیماری کرونا داشته است خاطر نشان کرد: فعال شدن کمیته علمی ستاد مقابله با کرونای استان طی ماه های اخیر و استفاده از جامعه علمی و نخبگان استان موجب شده است که تصمیمات ستاد استان بر مبنای نظرات کارشناسی و علمی متخصصین این حوزه اتخاذ و اجرایی گردد.

وی توضیح داد: در این راستا ظرف یک هفته گذشته میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از حدود 65 درصد به 76 درصد رشد یافته که این امر موجب کاهش رشد فزاینده بیماری در استان شده است.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: دراین مدت کوشش شده است از ایجاد حاشیه ها برای این حوزه جلوگیری و فضای مناسبی را برای ارائه خدمات به مردم توسط دانشگاه های علوم پزشکی استان که به طور مستقیم درگیر با بیماری هستند، فراهم گردد.

دکتر معتمدیان اظهار کرد: هر چند در استان همه همت و کوشش برای کنترل بیماری به کار گرفته می گردد اما برای پیروزیت بیشتر و بهتر در مقابله با این بیماری، احتیاجمند اعطای اختیارات بیشتر از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56201

به "استان خراسان رضوی در کنترل بیماری کووید -19 عملکردی پیروز داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان خراسان رضوی در کنترل بیماری کووید -19 عملکردی پیروز داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید